Před rokem jsem si vybíral čelovku a nakonec mne dostal propracovaný marketing a věhlas značky PETZL v této speciální oblasti outdoor vybavení. Čelovka mi sloužila a měl jsem z ní radost. Jednoho dne za tmy na sestupu z hory (Grossglockner) jsem se snažil za tmy propojit kabel vedoucí od čelovky s baterií. Byla zima, tma a nevím jak se to stalo, ale nepodařilo se propojit. Sestup jsme zvládli s jednou čelovkou (ale stát se toto někde jinde, tak by mohl být větší problém). Až doma jsem zjistil, že vypadl vnitřní plastový kroužek „samce“ fixující připojovací zásuvku. Protože si nejsem jistý, zda se jednalo o vadu materiálu nebo jsem něco mohl pokazit já (byla tma a fakt nevím jak to vypadlo – ulomené tam nic nevidím, je to hladce oddělený plast), tak jsem napsal zástupci výrobce pro ČR – firmě Vertical Trade s.r.o., zda by to dokázali opravit nebo alespoň dodat ten konektor. Nerad věci reklamuji – v životě jsem reklamoval jen boty Keen, které se rozpadly samy bez používání přes léto a výrobce reklamaci téměř nových bot uznal (neb podobný rozpad zažilo hodně majitelů této obuvi v celém světě).
Včera mi do pošty došlo strohé vyjádření:
„Dobrý den, výrobce nám bohužel napsal, že je to neopravitelné. Děkuji za pochopení.
S pozdravem … „
Takže si to shrneme. Koupíte si top čelovku v ceně přes 4000 Kč. Pokazí se vám konektor (v ceně pár korun) a vy čelovku můžete vyhodit do koše ….. neb výrobce po měsíci napíše takovou „sračku“ od stolu.
Zažil jsem dobu, kdy si lidé nechali opravovat boty, televizi …….. bojím se doby, kdy mi přestane jet automobil a já ho budu házet ze skály. A snad až dostanu první infarkt, tak mi doktor neřekne – jsi neopravitelnej !!! OFF
Po 1 měsíci mi dokážete sdělit, že je věc neopravitelná = podpora výrobce/náhradní díly u top produktu nulové.
Tak dívky / hoši z PETZL – nasrat, jo nasrat !!!
EN text:
https://www.michalzhor.cz/2020/10/15/shame-001-the-great-petzl-headlamp/