Dnešní odjezd autobusem Leo Expressu začal tak, že nezačal. Jízdenku jsem si koupil před týdnem, na stanoviště se dostavil poprvé za rok v předstihu přes 30 minut (obvykle naskakuji do jedoucího vozu) a následovala zima, čekání, nic, zima, čekání, nic, nasranost. Odjezd plánovaný 6:15 a v 6:30 stále nic. Nebylo nás málo co dumalo kde se stala chyba. Koukám tedy na jejich web a info o zpoždění neexistuje. Dívám se do jejich aplikace v mobilu a opět kulový – proč tu aplikaci mají ? Na to abych sbíral jejich bodíky a za ně si mohl koupit kafe ? Jak mám sbírat bodíky, když stojím na zastávce jak kůl v plotě – Milouš Jakeš 1989. Několik z čekajících volá na infolinku. Muziku mají pěknou, takovou uklidňující …… po 15 minutách se nikomu nepodařilo dovolat k živé osobě nebo automatu s inteligentní odpovědí – např. „váš autobus se nabořil, nedojede a snažte se improvizovat“ nebo „váš autobus má zpoždění 35 minut a uvažte, zda vám může letadlo odletět ….“.
Už v 6:30 jsem si zjistil, že cca 100m stojí autobus StudentAgency-RegioJet s odjezdem 6:40 a cílovkou na letišti Vídeň. V 6:39 zakupuji jízdenku, nastupuji a následně odjíždím.
Za jízdy jsem napsal na jejich mailovou adresu tento románek a přiložil jízdenky:
„Přátelé,
poprvé jsem využil vašich služeb k přepravě na letiště Vídeň.
Dnes měl odjet váš autobus 6:15. Neodjel. Čekali jsme do 6:39 a nebylo nás málo (to by mi ještě nevadilo, chápu že se může cokoliv na cestě přihodit) a nakonec odjel žlutým busem (měl jsem štěstí, že jel 6:40 a já si koupil jízdenku za minutu odjezd).
Co mi vadí a dokonce hodně sere je to, že od vás nedošla žádná zpráva o zpoždění ! , na vašem webu nebo ve vaší aplikaci nelze dohledat žádné info o zpoždění ! a hlavně nikomu z čekajících se nepodařilo dovolat na vaši linku !!!!!!!! Technická podpora ??? Lidi, nevadí mi že nedojedete na zastávku. Vadí mi, že u vás člověk neví na čem je !!! Resp. nevěděl jsem.
V příloze moje jízdenky.
Nazdar a zkuste se živit něčím jiným.
Váš skorocestující Michal“
a obratem mi došel mail:
„Dobrý den, Váš požadavek jsme přijali a v co nejkratší době bude zpracován našimi specialisty zákaznické podpory. Prosíme o strpení, Vaši zprávu vyřídíme do 24 hodin. Pokud zasíláte žádost o refundaci, zpracujeme ji do 48 hodin. Děkujeme a přejeme hezký den, Tým Leo Express“
Nyní vím, že Leo Express má specialisty zákaznické podpory a ne nějaký ořežpruty.
Uvidíme, zda autobus SA píchne kolo a já si dám ve Vídni sachr mit šnicl nebo mne Leo Express vytočí sdělením, že jsem málo trpělivej, konzervativní přizdisráč.
EDIT: tak oni mi poslali dotazník spokojenosti 🙂 s dotazy jak se mi jelo. Pošlou to i když je bus ještě na trati a nebo vůbec nejede.
EDIT2: tak mi vysvětlili, že aplikaci a sdělení na webu o zpoždění nemají. Obsazená infolinka byla prý kvůli pasažérovi, kterému vysvětlovali jak se dostat na letiště do Vídně bez nich. Že by mu to vysvětlovali 15minut, tomu nevěřím. Že mají jednu telefonní linku, tomu věřím. Šetří si ji.